De Lokale Partij
Vertrouwd, betrokken en voor iedereen

Luuk Popken (commissielid)

Ik ben Luuk Popken. Zowat 61 jaar en woon op een stukje geschiedenis van Nijkerk; De Volharding. Ik woon zo'n 40 jaar in Nijkerk
In ons samengesteld gezin zijn 2 zonen en 2 dochters die inmiddels allemaal op zichzelf wonen.
Na een korte cariere bij Defensie ben ik 30 jaar werkzaam geweest bij het Pieter Baan Cenrum in Utrecht en sinds 3 jaar ben ik medewerker Gintergreerde Beveiliging in de Oostvaarders Kliniek Almere, waar mensen met een TBS veroordeling verblijven.
Door mee te doen met De Lokale Partij en mij verkiesbaar te stellen wil ik mijn steentje bijdragen aan het leefbaar maken en houden van onze mooie gemeente Nijkerk. Veiligheid en welzijn zijn daarbij onderwerpen die mijn bijzondere belangstelling hebben.
Ik hoop mij in de komende raadsperiode in te kunnen zetten om die plaatsen waar Nijkerkers zich onveilig voelen, weer veilig te maken.
.