De Lokale Partij
Vertrouwd, betrokken en voor iedereen

Waar wij voor staan

De naam zegt het al; De Lokale Partij is een partij die gaat voor de lokale thema’s binnen de gemeente Nijkerk, met daarin de mooie kernen Hoevelaken, Nijkerkerveen en Nijkerk. Met vertrouwde gezichten aan het roer als Peter Collignon en Patricia van Loozen met daaraan toegevoegd een aantal enthousiaste nieuwkomers hoopt De Lokale Partij met de komende raadsverkiezingen hoge ogen te gooien. Met deze mensen is er een rijke historie en kennis van de lokale politiek aanwezig. De krachten worden gebundeld en samen wordt er gekeken naar datgene wat voor deze gemeente, de gemeente Nijkerk, van belang is.
Als De Lokale Partij willen we van betekenis zijn voor de bewoners van de Gemeente Nijkerk. We willen meebesturen op lokale thema's en blijven toezien op drie kernen met hun eigenheid en voorzieningen. Als lokale partij zonder groot orgaan boven ons kunnen wij de burger hun stem teruggeven. Samen met de kiezer kunnen we kijken naar mogelijkheden en oplossingen door samen mee te denken en mee te bewegen. Voor ons als De Lokale Partij is het belangrijk om voor u zichtbaar, bereikbaar en aanspreekbaar te zijn, zodat u het vertrouwen in de politiek terug kan vinden.